~ MENGHITUNG DETIK ~

~ LIKE ~

~ PENGIKUT SETIA ~

Selasa, 6 Disember 2011

BETAPA DERITANYA HIDUPKU

Wahai sahabat, Kau tak tahu betapa peritnya penderitaan yang aku terpaksa lalui dari aku kecil, Kau tak pernah menghargai kehadiran diriku ini, Walaupun begitu berat untuk aku tinggalkanmu, Walaupun telah banyak kenangan manis yang telah kita lalui bersama, Namun aku terpaksa melupakan dirimu, Terima kasih kerana telah menjadi sebahagian dalam hidupku ini walaupun hanya seketika. Terima kasih kerana menjaga aku ketika aku sakit. Terima kasih kerana mengambil berat tentang diriku. Aku harap kau bahagia bersama kawan baru. Pabila kau senang, jangan kau datang berjumpa ku kembali. Pabila kau susah, jangan kau meminta tolong dengan ku. Aku akan sentiasa merindui dirimu, wahai sahabat. Aku akan sentiasa mengingati kenangan indah yang telah kita cipta selama ini. Maafkan aku atas segala yang telah aku lakukan. Lupakan saja aku.. Ikhlas dari hatiku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~ IKLAN ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...